juny 11, 2005 Off

El viatge a Eslovènia, Croàcia i Àustria…

By in Fotografia, General, Viatges

Vam quedar el divendres a les 9 del matí a Lambrate, l’estació de metro més propera de casa… Allí vaig conèixer a la Sarah, una amiga de la Tamara que acabava d’arribar del Canadà, i que vindria de viatge amb nosaltres…. Al final hi vam anar la Tamara, la Gina (que el dissabte era el seu cumple), la Sarah i jo…. La primera intenció era anar directes a Trieste, però vam decidir aturar-nos a Verona… Vam fer bé! Va resultar molt maco! Vam dinar-hi, i hi vam passejar… També vam veure la casa de Romeo i Julieta! jajajaj
les fotos de Verona!
El plan era anar el divendres a Croàcia, dormir-hi, i tornar el dissabte vespre a Trieste (la ciutat italiana més propera des de Croàcia) pq ens havien dit que era una ciutat plena de gent jove… Així q vam conduir fins a eslovènia, i després fins a croàcia, destí cap a un poble de costa anomenat Rijica…. Hi vam arribar cap a les 9, i ens va costar una mica trobar un hotel assequible… Ens pensàvem que tot seria baratíssim, però l’hotel més barato q vam trobar eren 30 euros la nit…… Al final ens vam quedar a un hotel una mica allunyat de la platja; ens demanaven 30 euros igual, però era molt més maco!
les fotos de Croàcia!
El dia següent vam visitar una mica el poblet, i enseguida vam anar cap a Trieste… Era el cumple de la Gina i ves a saber perqué no el volia passar a Croàcia! 😐
Així que a conduir cap a Trieste! Que va resultar una ciutat bastant horrorosa, molt diferent del que s’esperava la Gina (suposo q s’esperava una mena de “Lloret de Mar” ple de gent jove de festa tot el dia)… Així que després d’uns moments de mal rollo general, es va decidir fer una bogeria i anar cap a Salsburg, Àustria!! Així que Route66 en mano, a agafar l’autopista direcció Salsburg! En aquells moments Àustria era el quart país que trepitjàvem en 4 dies; després d’itàlia, Eslovènia i Croàcia… La carretera cap a Àustria va resultar ser al·lucinant, no hi havia ningú i l’asfalt estava nou, i els túnnels estaven molt ben il·luminats; així que vaig disfrutar el cotxe nou com mai! 🙂 A més el paisatge era al·lucinant; semblava que conduíem per les terres  del Señor de los Anillos….
diumenge 05 juny 2005 13:38:48
Un cop a Salsburg, quina passada!!! Tot ordenadíssim, una sensació de pau! Com un poblet, però en ciutat… Els carrerers eren amples, però no hi havia gairebé cotxes….. I tots anaven ben a poc a poc, com si la gent no estigués estressada… Com sempre, va tocar buscar hotel; i al final en vam trobar-ne un de força asequible!
dissabte 04 juny 2005 20:28:41
Estàvem morts de gana, així que després de deixar tot a les habitacions, vam a anar a sopar… Buscàvem menjar típic austríac, i el vam trobar!
Img 2216 dissabte 04 juny 2005 21:13:27
Vam demanar que portéssin un pastís per la Gina sense que ella se n’adonés, que era el seu cumple! I van portar una mena de Bengala enorme, jajajjaj!!
dissabte 04 juny 2005 21:55:49
Després cap a l’hotel a descansar, que ens esperava una nit llarga…. La gina feia 20 anyets, i els pensava celebrar com cal! Així que cap a les 12 vam sortir en busca d’algun Club…. I no vam tenir cap problema per trobar-ne!
diumenge 05 juny 2005 02:50:02 diumenge 05 juny 2005 03:38:30
Al final la Gina i jo vam acabar anant a dormir quan ja era de dia…
I el dia següent a visitar Salsburg! Vam veure la casa de Mozart, vam passejar pels carrers principals, i vam entrar a un parc preciós on tocàven música típica…
diumenge 05 juny 2005 11:33:54 diumenge 05 juny 2005 11:39:16 diumenge 05 juny 2005 11:40:44
I després vam recollir a la Gina que es va quedar una estoneta més, per pujar al Castell… Des d’on es veien unes vistes espectaculars!
diumenge 05 juny 2005 13:32:06  diumenge 05 juny 2005 13:51:44 diumenge 05 juny 2005 15:11:24