març 29, 2005 Off

Pasqua!

By in General

Aquests 4 de Pasqua que teniem de vacances a l’escola,  la Tamara, la Marie, 6 amics seus italians, i jo vam anar al sud de França. La Marie té una casa en un poblet Medieval molt mono (Tourrettes sur Loup), i ens hi va convidar! El primer cotxe va marxar el divendres el matí, la Marie, la Tamara, la Helena  i jo….. Vam parar a Monaco, i al super a carregar menjar…. Cap al vespre vam arribar a casa! L’altre cotxe arribava més tard, així que vam sopar uns Spagetti al Salmó boníssims que va fer la Marie…
A l’endemà, la Tamara i jo ens vam anar a llogar un cotxe…. Volíem anar a veure més ciutats! Vam llogar un cotxe per dos dies, però era de kilometratge limitat! Només 500 km…. Però ens va donar prou per veure Cannes, Niça, St Tropez, Aix-en-Provance, Marsella i Vence! Tourrettes em va agradar força, Aix ja o coneixia, i em va agradar tant com la primera vegada…. La part antiga de Cannes em va encantar!! I Niça tb…  A St Tropez hi vam anar de nit, hi semblava més aviat un lloc d’estiu només… Ara, hi havia cada barca!!! Fins i tot tenien TV de plasma! Estaven totes al port, una al costat de l’altra…. Fins i tot hi havia una que tenia un “interfono” a la passarel·la! Jajajaj En canvi Mònaco em va defraudar! Molts cotxes cars Ens va fer un temps força lleig, menys el dilluns, que vam anar tots a la platja…. Feia un sol!  Vam preparar uns entrepans per dinar, i cap a les 4 vam marxar cap a Milan…. Quina caravana ens esperava! 6 hores!! I a més el dia següent a les 10 havia d’entregar una cosa del Màster….. Vaig anar a dormir a les 3! Xo en definitiva, molt guai! 🙂
France - Tamara's Photos 009
Tourretes sur Loup
Tourrettes sur Loup Again
View Sun2
Tourrettes sur Loup Again(2)