març 4, 2006 Off

Ravenna…

By in FABRICA, Viatges

La Prima, la Juliana, el Yianni i jo vam planejar un viatge de cap de setmana a Ravenna i Ferrara, dues ciutats medievals italianes, no gaire lluny de Treviso. Al final el Yianni no va poder venir, així que vam marxar amb la Prima i la Juliana dissabte matí ben aviat cap a Ravenna… Vam parar pel camí a visitar un petit museu que vam veure des de la carretera i després per dinar…

Un cop a Ravenna vam aparcar i vam començar les visites culturals…. Ravenna es famosa pels seus mosaics, com vam poder admirar a les vàries esglésies que vam visitar…

Quan es va fer fosc vam posar-nos a la recerca d’un hotel, i al final vam trobar un apartament amb sala d’estar, dues habitacions, cuina i esmorzar per 70€, força bé! El dia següent vam anar a visitar el cementiri de Ravenna, que va resultar ser enorme i amb uns panteons força impressionants!

DSC_0177DSC_0172DSC_0185

Un cop vist el cementiri i fetes les fotos de rigor, vam decidir anar direcció mar (uns 10 min en cotxe) per veure quina pinta feia el mar adriàtic….. I la veritat, no feia gaire bona pinta! Però ens vàrem trobar una ampolla amb un missatge i altres coses estranyes per la platja, així que va valer la pena…