maig 10, 2005 Off

A Barcelona a buscar el cotxe!

By in General, Viatges

El dijous nit vam marxar la Tamara i jo en avió cap a Girona…. Ens van venir a buscar els papes amb el cotxe nou!!! Què guapo que és!!! 🙂
Vam anar a sopar a un restaurant una mica raro q vam trobar per la carretera, no sabíem on anar i ja era tardet (casi les 11) així que vam parar al primer que vam veure…. Era un restaurant molt casolà; peus de porc, pa amb tomàquet, porró…. Jjajaja la Tamara va al·lucinar amb el porró!
El dia següent jo tenia cita amb el dentista (m’estaven sortint els queixals del seny i per culpa d’aquests un altre queixal es va trencar!) així que la mama es va endur a la Tamara al mercat, jajajaj!
Quan jo vaig sortir del dentista (només em va arreglar el queixal trencat en aquesta primera visita) la Tamara estava per Passeig de Gràcia, es va tornar boja amb el Shopping! La vaig anar a buscar i vam tornar a dinar cap a casa…. La nova noia de fer feines havia preparat truita de patates (tb totalment nou per la Tamara), i la mama va preparar alguna cosa més que ara mateix no recordo (mmmm…) Després de dinar vam agafar el 54 i ens vam anar a estirar a la platja! quin gust! com enyoro el mar a Milan! pfff Des de la barceloneta vam anar cap al born, que s’ha de veure!
Dsc 9090
Després vam fer tota la rambla de pujada….. Per anar cap a casa, agafar el cotxe i cap a l’aeroport a buscar a les altres dos invitades! La Martina i la Budreya van arribar cap a les 12 de la nit a l’aeroport, i un cop col·locades a la meva habitació (a mi em va tocar dormir al sofà), se’n van anar de festa i no van tornar fins les 7!! jajaja! La Tamara i jo estàvem morts, així q vam preferir anar a dormir…. El dia següent (dissabte) el tenia mig ocupat; quan tots vam estar dutxats i a punt vam sortir rumb al shopping…. Vam fer tot el troç de diagonal entre Aribau i Pg de Gràcia, després tot el Passeig de Gràcia, fins a Catalunya….. Allí les vaig deixar pq el dia següent era el dia de la Mare i tocava buscar un regal….. A més a les 2:30 celebràvem el cumple de la iaia Elvira amb un dinar a “l’Agua”, un restaurant que hi ha per la vil·la olímpica… Al dinar vaig veure gran part de la família! la iaia Elvira, el Tito, l’Aurora, la Júlia i l’Arnau, la tia Tona i al Dueñas (apart del papa i la mama, claro)!
Després del dinar ens vam retrobar amb la Tam, la Budreya i la Martina a les rambles, es van tornar boges amb les paradetes de joies que hi ha al final!
Sany0026
El dia següent (diumenge) vam agafar el cotxe i vam fer un tour menys “consumista”…. Primer parc Güell, després pujar a la torre de collserola, Sagrada família, Les fonts de Montjuic i el MNAC i el castell de Montjuïc… Dóna gust ensenyar una citat com barcelona, un se sent orgullós de vire-hi! 🙂 Vam dinar pel passeig de gràcia un entrepà ràpid pq per sopar teníem reservada una taula al Thailandès de davant de casa juntament amb els meus pares (que tot i els intents de les invitades per convidar jajajja, van acabar convidant….) …. I resulta que mentre sopàvem, a la taula del costat apareix el Rijkaard, l’entrenador del Barça, Jajjaja!!! Quan li vam dir a la Budreya qui era es va tornar boja!!! Es va aixecar i va anar a demanar-li de fer-se una foto amb ell, jajajaj!
Sany0067-1
El dilluns pel matí em tocava dentista un altre cop, així que les vaig deixar al seu aire…. Em van treure el queixal del seny inferior i var fer força pupa! auch! Després del dentista vaig anar a fer uns recados i vaig tornar cap a casa, que la dent m’estava matant… Cap a les 7 o així van arribar totes a casa, així que a les 8 ja teníem el cotxe carregat i a punt per anar a Calella!! El viatge va anar perfecte (quin gust de cotxe!!)
i al arribar vam anar cap al llit desseguida….. a l’endemà s’havia d’anar a la platja!! Les vaig portar al Crit, una cala de Calella on per arribar-hi has de caminar una mitja horeta….. Però per mi val la pena!! No hi havia ningú, i tot i que al principi estava núvol, després va sortir el sol…. Quin dia!!! ohhhh….. Tot el dia estirats al sol, i fent fotos per la platja….. Els hi va encantar!! Hi vam ser fins que va començar a fer fred, unes 6 hores de sol!
Per la nit un gelat de la Jijonenca  pels carrerons de Calella i a dormir! Estava tot mort….. I a l’endemà tocava conduir fins a Milan!!! Vam sortir a les 9 de Calella… I cap a les 7 arribàvem a milan!! En definitiva, molt guai tot! 🙂
Sany0051
Les Fotos de Barcelona i les de Calella.